dinsdag 27 november 2018

#NEAM18 - 27. De knappe kapper


Toen de kinderen nog klein waren stal ik altijd de show met het opzeg versje over de kapper:

De knappe kapper knipt knap maar de knecht van de knappe kapper knipt nog knapper dan de knappe kapper knippen kan!

Zelfs Bram moest altijd lachen. Dus nog steeds als we naar de kapper gaan zeg ik mijn versje op. Joos en Max zal het allemaal een zorg zijn, maar als Bram een goeie dag heeft hangt hij aan mijn lippen.

Vandaag was zo'n dag. De PGB medewerker was ziek en eerlijk gezegd ben ik altijd blij als ze afbellen als ze zich niet lekker voelen want ik doe alles om te voorkomen dat Bram ziek wordt. Consequentie is dan wel dat ik de hele dag lekker met hem bezig was.

De kapper leek mij een mooi plan en hard nodig. De wandeling er naar toe was gezellig. Ik neem vaak expres een kuil, een randje, dat soort dingen. Dat hobbelt zo lekker en maakt Bram blij. Bij de kapper was hij zo wild als wat. Ik moet hem echt goed vast houden en dan nog is het lastig. Ik vind het knap zoals de kapsters dat toch iedere keer weer voor elkaar krijgen.

Max belde om te vragen waar ik was en kwam ook, uiteindelijk zijn we alle drie naar de kapper geweest. Het was heel rustig. Dat schijnt altijd zo te zijn voor de Kerst, mensen wachten nog even, om er mooi bij te zitten aan het Kerstdiner. Wat heerlijk moet dat zijn als je dat soort planningen belangrijk kunt vinden! Daarna moesten wij allemaal onder de douche en schone kleren aan om de haren weer kwijt te raken. Maar we kunnen prima naar een (Kerst)diner, just say when!

 
Om een indruk te krijgen hoe, een klein stukje film šŸ˜…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten