vrijdag 16 november 2018

#NEAM18 - 16. Mindful shoppen!


Vrijdag, net als Maandag, mijn werkdag. Bram gaat naar de dagbesteding waardoor ik echt even mijn handen vrij heb. Als Alfred dan ook nog achterwacht wil zijn, is het helemaal fijn.

Mijn eerste afspraak was heel leuk. Ik had een gesprek over de Mantelzorg in de regio. Ik had op twitter gereageerd op een uitnodiging om mee te doen aan een mindfulrun voor Mantelzorgers in de gemeente Lochem. Ik weet niet eens meer wat ik precies geschreven heb, maar het zal iets geweest zijn in de trend dat een lekker dagje shoppen voor sommigen ook heel mindful kan zijn en ik dat veel liever doe met een vriendin of iets dergelijks. Tot mijn verrassing kreeg ik daar een leuke reactie op van een medewerker van Welzijn Lochem en de vraag of ik er voor open stond om daar eens met een kop koffie erbij over te praten. Natuurlijk wil ik dat wel. Wie roept moet ook willen spreken. Vanmorgen hebben we die kop koffie gedronken en nog eentje want het werd een bijzonder leuk en geanimeerd gesprek. Wordt vervolgd!

Door naar de apotheek om de voorraden weer bij te vullen en andere bestellingen voor Bram uit te zetten. We moeten weer achter nieuwe recepten aan via de Neuroloog. Volgende keer kan ik anders de medicijnen niet mee nemen. Door in de auto naar een volgende afspraak. Sinds kort hebben we een handsfree systeem in de auto, dus ik heb tijdens alle ritjes en klusjes nu de mogelijkheid om te bellen. Een paar projecten die lopen kunnen doornemen en een hoop kunnen doen. Het was heerlijk weer, de hond kan weer wandelen en toen kwamen Bram en de andere kinderen alweer thuis. Over de app het verslag dat hij een goede, vrolijke en actieve dag had. Dat was te zien, hij kwam heel vrolijk thuis!

Weekend, zonnig, gouden bomen, wij hebben er zin in, goed weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten