dinsdag 26 november 2019

#NEAM19 -mmm lekker koud





Ik was aan het zoeken waar ik vandaag over zou schrijven. Ik heb geen zin om te schrijven dat ik al weken slecht slaap omdat het zorgkantoor iets niet regelt wat het wel moet regelen. Ik heb geen zin om te schrijven dat we allemaal druk zijn. Od dat Bram weer een dag vol aanvallen had. De rolstoel steeds slechter wordt en we nog steeds niets van de WMO of leverancier hebben gehoord.
Alfred teleurgesteld is dat alles is afgeblazen en hij nu in de kou thuis is. enz enz. 

En toen zag ik deze foto, dat is pas echt koud en wat geniet Bram van dat hele koude weer! Op dit moment vindt hij er allemaal niet veel aan en heeft echt hele wisselende dagen. Maar in de winter, als het vriest dat het kraakt en niemand naar buiten wil (zie de andere kinderen eens blij zijn) dat is hij helemaal in zijn nopjes.

Ik ga naar bed en dromen van een hele koude winter, mmm heerlijk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten