maandag 14 november 2016

#Dareto2016 -Day 13


Vandaag kreeg ik een herinnering van FB. Precies een jaar geleden is Bram gestart met immunotherapie. Ik heb echt mensen moeten overtuigen om Bram in aanmerking te laten komen. Problemen met zijn niet reanimeer en niet behandelen verklaring en beleid. Maar gelukkig hebben we doorgezet.

Bram heeft echt een top zomer gehad. Hij heeft op het gras gelegen, is veel buiten geweest en heeft het met weinig gesnotter prima doorstaan!



Inmiddels heb ik ook het maandelijks prikken overgedragen gekregen. Het is bijzonder hoe je met een kind als Bram steeds je grenzen verlegt. Totaal blue kreeg ik een kind, toen hij 5 maanden oud was gaf ik hem zijn eerste injectie. Inmiddels kunnen we spoelen, katheteriseren, uitzuigen, sondes vervangen, etc. Als ik er goed over nadenk, dan vind ik het nog al wat. Toch doe ik het liever zelf samen met zijn PGB-ers, dan dat ik afhankelijk ben van anderen. Steeds andere gezichten in huis en bij Bram, altijd aanpassen aan het schema van de wijkverpleegkundige, of op pad om bijvoorbeeld een prik te halen... 


Maar om dat Mantelzorg te noemen? Nou nee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten