maandag 22 november 2021

#NEAM2021 -22-

Vandaag ging ik in het donker weg en kwam ik in het donker thuis. Ik moest zelfs krabben om iets te zien. Een dag vol afspraken in Utrecht met een deel van het Wij zien je Wel team.
Waar zou ik zijn als niemand achterwacht (mijn man) zou zijn en ik niet op de dagbesteding zou kunnen rekenen? Nergens! Bram gaat naar de Schure, een dagbesteding in Schalkhaar op het Groene erf van een van De Parabool. Een van de schaarse plekken waar #EMB mensen van 18+ welkom zijn en ook daadwerkelijk een afwisselend aanbod krijgt van activiteiten en rust, in de regio. Wij vinden het een lot uit de loterij voor Bram, deze dagbesteding.
Bij thuiskomst trof ik mijn gezin heel relaxed aan dankzij onze geweldige PGB hulp. Het is zo zeldzaam geworden om iemand te kunnen vinden die buiten kantooruren wil zorgen. Maar gelukkig hebben wij er nog 1. Elke maandag avond komt ze zorgen voor mijn bullebak. Ze doet met liefde allerlei klussen voor hem die wij liever niet meer doen. Natuurlijk wel als het moet, maar als je dan toch kunt kiezen.
Een van die klusjes een hoog klisma. Ik zal niet ingaan op wat ik trof toen ik thuis kwam, maar het hele proces van verschonen incl. Pyama, beddengoed, etc. kon overnieuw 😖. Bram was iig vrolijk en enthousiast over de extra ronde.. en ligt heerlijk te slapen. Morgen weer een dag 🌞

Geen opmerkingen:

Een reactie posten