woensdag 7 maart 2012

We zorgen lekker verder....

Of het goede timing is of niet, het kan me niet schelen. Ik heb het druk en niet met Bram (arm kind).

Zondag avond werden er bij mij 2 puppekinderen om de hoek geschoven. Wel volgens afspraak, maar vooral omdat ik tegen zoiets geen nee kan zeggen.

Ik denk niet dat we ze heel lang hebben, een beetje bijvoeren en ze staan vast te dringen om zo iets liefs te adopteren. We genieten er dus maar van en zo loop ik ook nergens in de weg of voor de voeten!

Dit weekend is Alfred er niet, heeft Joos een Hockeywedstrijd en Max een Tafeltenniswedstrijd, zijn er twee pupjes die ik nog niet echt alleen wil laten en twee honden die diep beledigd zijn en heel graag weer eens een echt lange wandeling willen maken, en dan is er ook nog Bram.

De eerste week en ik voel me nu al vreselijk schuldig, soms is het best fijn dat iemand niet alles begrijpt.......

Daisy en Doortje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten