dinsdag 6 december 2011

.......voor jou ook een gelukkig nieuwjaar!

5 december 1968
 
De kranten worden straks weer volgeschreven over goede voornemens, deze persoon, moi, boordevol ‘vermijdend gedrag’ zag de bui al weer hangen:

 ....De beste wensen (ik vind het echt vreselijk als ze dat zeggen en krimp dan bij voorbaat al in elkaar).....en ehh....., nog goede voornemens?
Ook een gelukkig nieuw jaar en ehh, ...NEE!

Ik heb na jaren lang aandringen van de kinderen, de angst overwonnen en een afspraak met ze gemaakt. Ik ben gestopt met roken!! Ja, ja, ik weet dat er nu hier en daar gefronst wordt. Sommigen omdat ze denken tjonge jonge nu pas en anderen en daar focus ik me dan meer op, die denken JIJ?? Ja ik IK!! Voor 30 jaar dan, daarna mag ik zelf weer kiezen zonder inmenging van de kinderen, zo hebben we dat afgesproken!

Dus deze pias is ook om en heel belangrijk, .....niet op oud en nieuw, YES!!

Wie het waagt iets over kilo’s, lijnen en hardlopen te zeggen in zijn/haar ‘beste wensen’ krijgt van mij de 'beste wensen' terug en geen ‘gelukkig nieuwjaar’ bovendien wordt je wellicht ter plekke gelyncht, dus houd daar rekening mee!!!



I am not going to translate this!! Just don't feel like it :o)

1 opmerking:

  1. Succes met je goede voornemens en wens je nu alvast een goed nieuwjaar toe. :-)

    BeantwoordenVerwijderen