vrijdag 23 december 2011

Ik weet het even niet meer......



Het was geen makkelijk besluit, maar het is toch genomen, Bram zou ergens anders gaan wonen. De weg ernaar toe zou niet simpel zijn, dat wisten we. Toch, als we alle pro’s en con’s tegen elkaar wegzetten, dan wonnen de pro’s.

13 jaar zorgen voor een kind zonder toekomst is gewoon best zwaar. Het maakt niet uit hoeveel je van dat kind houd! Op het moment dat je dan een geschikte plek vindt voor je kind, dan is dat schrikken en een geschenk tegelijk.

De afgelopen weken heb ik me verdiept in het uit huis wonen. Ik wist dat het niet simpel zou zijn, maar ik ben me rot geschrokken.

Zodanig zelfs dat ik even dacht dat ik me vreselijk vergiste, maar ook dat is niet waar. Het beleid dat de huidige regering kosten wat kost aan het doorvoeren is en door de vorige regering is ingezet, is voor Bram niet verenigbaar met het leven........

Ik hoop, eigenlijk tegen beter weten in, nog steeds dat ik me vergis....




Our decision to have Bram live elsewhere was not an easy one. After making pro and con lists the pro list won.

It is hard, looking after a sweet little boy with no future for 13 years and even though we love him to bits, it seemed like a good decision.

These past few weeks I have been looking into his move and it has shocked me. At first I thought I just got it wrong, but unfortunately it seems I am right. Our current government is breaking down all that has been achieved in the past 15 years. I am afraid that the way they are heading is not compatible with Bram’s life………

Against all odds, I still hope I am mistaken.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten