donderdag 31 januari 2008


Vanmiddag kwam er gelukkig een vrolijker jongetje thuis! De switch tussen Diazepam en Keppra lijkt een goed, maar het is nog vroeg dag.....

Bram is dol op storm, zo ie zo is wat wij slecht weer noemen, in zijn ogen helemaal niet slecht :-)

Vandaar ook dat we Bram bij thuiskomst maar eens even in de storm hebben gezet. Hij vond het heerlijk. Mond open, handen open en de wind vangen. Gelukkig, eindelijk weer eens een grijns op zijn gezicht.

Nog steeds knikjes en wegzakken, maar zooo veel beter


1 opmerking:

  1. Dag vriendje en vriendinnetje van mij,

    Dat is nog niet simpel om een berichtje hier te plaasten. Had een heel stuk getypt maar doordat ik eerst een account moest aanmaken, was mijn tekst verdwenen.

    Ik geloof dat ik mama besmet heb met bloggen maar er is ook niets leuker dan mooie verhalen schrijven over onze lieve kindjes.

    Ik wacht alleen nog steeds op een reactie van mama op de blog van Marilou.

    Ik zal elke dag even meelezen op jullie blog.

    BeantwoordenVerwijderen