woensdag 2 januari 2008

Hay de hay,Bram is aan het einde van oudjaarsdag thuis gekomen!Hij sputterd, prutteld en proest nog wel, maar is reuze blij en wij ook.Had even geen puf dit op de groep te zetten aangezien nieuw jaars dag ik aan de beurt was voor het 1 daagse buikgriep virus. Op Bram na hebben we het nu allemaal gehad, die arme jongen, heeft wel wat boven het hoofd hangen .......... (was wel blij dat Alfred thuis was, had niet geweten hoe het rond te breien, wat voelde ik me beroerd!!Hij is nog erg moe, heeft behoorlijk veel aanvallen, een hoop medicatie (waaronder diazepam tabletten die er nog af moeten, maar ook frisium en keppra), 500 mg clacid (een stevige AB), maar is tussen de hoestbuien en aanvallen door super vrolijk!!Vandaag heb ik erg mijn best gedaan om zowel de KA als Majoie te spreken te krijgen, maar trof alleen Linda Linssen, ook geen licht zeg?Morgen heb ik een telefoonisch overleg met de NVS doc en hoop duidelijkheid te krijgen over het hoe en wat met de NVS.De wond is erg lelijk aan het genezen, 1 zit nog altijd niet dicht. Ze waren vergeten de hechtingen er uit te halen en tja, toen ging het mis bij het (te laat) uithalen en is de wond gaan wijken, toch jammer.Wij wensen iedereen, maar met name Bram, een voorspoedig en gezond 2008!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten