zaterdag 8 december 2007

`t is hier heftig hoor, op zo'n IC. De crash car rijd op en neer tussen twee kamers, dus ze hebben een extra car aangesleept. 1 hele emotionele buitenlandse familie en een terughoudende nederlandse. Het is bijzonder om van een afstandje toe te kijken hoe mensen elkaar steunen op verschillende wijze. Toch vind ik het te intiem en zou ik willen dat we dit niet hoefde te zien.....triest. He getsie, volgens mij is er net een kindje overleden . Bram jubbelt er vrolijk tussendoor. Het enige rottige is een infuus dat per 2 dagen sneuveld en hij heeft niet zoveel gaatjes meer. Voel me echt een beetje gegeneerd hier......Bram heeft een bed met allemaal hoezen die dikker zijn en de gaten opvullen. De zijkanten komen nu +/- tot zijn schouders. Dus dat is wel ok en een verpleegkundige die alleen maar omkijken heeft naar hem. De interesse is groot voor het allertbed, dus andere ouders, als het er nog niet is, met info een mail naar hier voor als je bv een nieuwe NVS krijgt. 1 van de problemen is nl dat er nooit door ouders naar gevraagd wordt!Ik heb nog geen duidelijkheid over het hoe en wat met het onderzoek, maar als gezegd door de kinderarts, geen slapende honden wakker worden, maar ik meen iets opgevangen te hebben dat het niet humaan is dit kind een NVS te onthouden vanwege studie, dus ik vermoed dat hij gewoon aan gaat, maar zeker is het niet, dus ik houd alle mogelijkheden open, ook die van placebo......Kan even niet meer schrijven, het is hier zo`n drama..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten