woensdag 12 december 2007

Hai hai, wat lief al die berichtjes. Ik kon niet weg bij Bram, had even de pc, maar Bram ging spugen, tja dan gaat de pc echt aan de kant!De operatie is goed gegaan, duurde 2:15 uur ipv de uur die ze gezegd hadden, dus ik had heel wat visioenen, maar alles was prima, alleen moeilijk te prikken voor wederom een nieuw infuus, hebben direct 2 geplaatst voor het geval dat...... 't arme kind is nu echt helemaal bond en blauwBram heeft een klein hobbeltje onder een pleister, hij was wat pezig aldus de neurochirurg, maar al lijkt het niet zo, het zit echt onder de spier!(heb inmiddels een huidplooimeting en Bram heeft 4 mm, is dus nog te dun en ik maar denken dat hij een lekker laagje heeft, lijkt maar zo, 't is maar wat je referentie is blijkbaar)Toen Bram net bij aan het komen was, was hij heel onrustig, maar net als met het onderzeilbrengen (met kapje, het infuus was weer gesneuveld vandaar die twee nieuwe) was het fijn te zien hoe rustig hij werd/wordt zodra ik ga praten met hem en hij mijn gezicht mag aanraken (en knijpen)Morgen met de ambu terug naar DZ en dan vandaaruit een plannetje bedenken hoe nu verder. Ik hoop nu de druk van een deadline er af is dat we in het DZ nog een keer proberen rustig af te bouwen. Alfred gaat zondag terug naar swiss voor 1 week en dan is hij 3 weken in nederland en hebv ik wat meer mogelijkheden al hoop ik nat. dat het niet nodig zal zijn.Morgen Bram in eigen bed, ik in eigen bed, mijn andere kindjes weer lekker kunnen knuffelen, wat vitaminnes eten, etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten