dinsdag 11 december 2007

Morgen ochtend om 8:45 gaat Bram naar de OK. Ze zullen ongeveer een uur met de operatie bezig zijn en dan komt daar nog de tijd voor de lumbaalpunctie bij. Omdat Bram zo iel is (ik noem hem slank, wat een belediging, ze zijn gewoon jalours, ik wel ) gaan ze de nvs onder de borstspier zetten. Of dat wat oplevert vraag ik me af. Kijk een sixpack heeft Bram wel, maar mannenborsten......(zo noemt Max het).....We Gaan het zien, zijn iig blij dat het zover is. Na de operatie gaat Bram gewoon terug naar de IC. Hij zit nl nog aan de dormicum. Als het goed is, is deNVS doc morgen hier en dan gaan de Prof van maastricht , de NVS doc en nog een paar, om de tafel om te bedenken hoe en wat met de dormicum. Het stomme is dat Bram het gewoon super doet op de dormicum, hij heeft wel aanvalletjes, maar is daar zo weer bovenop, moet er zelfs een beetje om lachen....Ik hoop alleen dat alles wat ze bedenken in het DZ plaats kan vinden want dit is te ver. Vanaf vrijdag heb ik geen oppas meer, zondag gaat Alfred weer naar swiss en die arme kindjes van mij zijn ook nog hartstikke ziek, houden niets binnen, nog geen theelepeltje water.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten