dinsdag 6 oktober 2009

anekdote

Kom ik bij de apotheek om luiers te halen.
2 dozen maat M extra graag....
De medewerker kijkt in de computer en loopt naar achteren.
Ik moet even wachten eer ze terug komt en ze weet me te vertellen dat ze geen luiers kan meegeven. Nee, Bram had zijn quotum bereikt, 3 luiers per dag!
Pardon???
Ja, we hebben net scholing gehad van de verzekeringen en het incontinentie materiaal is tegenwoordig zo goed, drie is ruim voldoende......

Beh...ehh, ja, ehhh......, daar sta je dan, met je mond vol tanden.

Ik ben volledig uit het veld geslagen maar naar huis gegaan en heb daar maar even een serieus gesprek gehad met Bram. Hij had net zijn derde luier bevuild.

Nee Bram, nu moet je eens goed luisteren, je hebt er nu drie gehad en vorige week ook al de dunne, dus alle extra luiers die je vandaag nog nodig hebt trek ik van je zakgeld af! Nee, ook geen vieze windjes, stel je voor.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten