zondag 14 oktober 2007

verhuisd en nu?

Nou, daar zitten we dan, moeders met 3 kinderen in een groot huis in Gorssel. Alfred is afgereisd naar Zwitserland. Hij heeft voor 3 maanden een appartementje gehuurd en gaat daar zien hoe en wat verder. Het appartement is 20 m2 en er is geen plek voor ons en kost hem een lieve duit. Hopelijk krijgt hij snel door waar het leuk is, goedkoper en toch makkelijk om naar je werk te komen. Ben benieuwd wanneer hij weer eens langs komt.

Josephine en Max hebben zich helemaal geaard in Gorssel. Max wat makkelijker dan Joos, die maakt het zich wat moeilijk. Maakt rot opmerkingen over de kinderen waar ze is gaan spelen en is dan boos dat niemand met haar wil spelen...... zal wel weer over gaan.

Bram gaat zo zo. Heeft heel veel statussen en aanvallen, maar is tussen de bedrijven door wel heel vrolijk. We proberen het maar een beetje zo te houden in afwachting van de VNS. Ik weet zeker dat we nog wat met het dieet moeten kunnen, maar wat? De ene dag heeft hij prachtige waarden en de andere weer veel te hoge gluco en te lage keto, of de keto is goed en de gluco helemaal niet of omgekeerd, snap er geen snars van. Ik baal er zo ongelooflijk van dat je het allemaal lekker zelf mag uitzoeken, dat alleen als Bram bv een longontsteking heeft we weer even de aandacht kunnen krijgen.......... maar ja, niet anders, dus we ploeteren gewoon verder.

Het huis is heerlijk, morgen krijgen we onze nieuwe stoel op proef, al weet ik nu al dat ik een buitenonderstel wil (wist ik nog niet toen we hem pasten. We zijn veel buiten om het huis en ik denk dat zo'n onderstel dan wel fijn is. Ben bezig met een nieuw bed, de badkamer, een hydraulische douche stoel, een bus, een loophulp en een nieuwe fietsvoorziening en een nieuwe rolstoel, o, ja, een herindicatie PGB. Genoeg te doen dus. Vraag me af of de gemeente Lochem blij met ons is, NOT..........

Dat was het weer even, groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten