zaterdag 30 maart 2013

1 april kikker in je bil!!


Een vrolijk wit Paasfeest en een gelukkig nieuw jaar!!

De zomertijd gaat vanavond weer in en buiten staat Bram te genieten van de sneeuwvlokken, het moet niet gekker worden!

Binnenstebuiten en op zijn kop! Onze adem houden we in, de buikriem trekken we aan, telkens nog net een beetje strakker. In Australië bakken ze de eitjes buiten in de zon en onze Paaseieren bevriezen. IJsbergen smelten, zorgen groeien en budgeten slinken.

En de tijd? Die vliegt maar door…..

Ik ben natuurlijk al mijn hele leven met ups en downs op weg naar de 50, maar de laatste 15 jaar hebben er wel ingehakt. Als ik in de spiegel kijk dan zie ik een oude kop met grijs haar en hangend vel. Nog even en dan ben ik echt op de helft van 100.

Toch heb ik nog 3 jaar voordat ik werkelijk 50 ben en in 3 jaar kun je volgens mij nog heel veel doen. Hierbij beloof ik plechtig de komende 3 jaar mijn leventje op te ruimen. Ik gooi weg wat ik niet meer wil hebben en geniet van wat ik wel heb en nog kan krijgen. Ik houd alles wat me dierbaar is heel goed vast en alles en iedereen die me dwars zit, die laat ik lekker gaan.

Ik ga deze eerste helft van mijn leven met een goed gevoel, een opgeheven hoofd en vol trots afsluiten. Ik neem een berg goede herinneringen en een hoop ervaring met me mee naar de volgende helft en de berg nare herinneringen laat ik met veel plezier nu alvast hier achter! 

Happy birthday to me!

1 opmerking:

  1. Ik zal vast wel weer vergeten zijn om jou toen te feliciteren dus als nog een heele late reactie

    Ik heb nog maar 1 jaartje voordat ik op de helft van 100 ben en ik zie bijna hetzelfde beeld als jij als ik in de spiegel kijk.

    Ik hoop datwij en ook vast andere moeders met ons een hele fijne 2e 50 helt krijgen waarbij ze in DenHaag eindelijk hun oogkleppen hebben afgezet om te zien wat ze al vernield hebben.

    Groetjes Wieke

    BeantwoordenVerwijderen