donderdag 9 februari 2012

Koffietijd




Een vriendin gaat op vakantie, ik wil ook!!
Iedereen is druk.
Ik moet zo veel, waar moet ik beginnen... bah.
De honden moeten geborsteld, maar het is zo koud en ze haten het, maar van uitstellen komen klitten, veel klitten en dan wordt de trimmer weer boos...
Mijn winterjas kan ook niet meer maar ik ga toch echt nu geen nieuwe meer kopen, elfsteden of niet!
Bram heeft een nieuwe orthese, ik moet reageren, maar ik heb zo geen zin om weer kritisch te zijn,
maar het moet
Joos is morgen jarig en de kids hebben vrij, studie-dag, wat gaan we doen??
Geen Oma's en Opa's is toch jammer.
Geen familie in de buurt trouwens ook.
Ze is nu aan het trakteren, o wat was ze blij!
Zaterdag haar feestje, heeft ze zelf geregeld, ben benieuwd of ze het deze x gezellig houden de dames?
De tuinagenda roept, maar ik blijf in Jan. 2013 hangen: de tuin is in diepe rust....

Koffie is lekker!

Wie doet er mee met een bakkie leut en verder niets?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten