zondag 20 september 2009

verbouwing!!

Ja, ja, weer zo'n nieuwtje, we gaan eindelijk beginnen met 'de verbouwing'. We hebben Max zijn kamer leeg gehaald, het hok is ook helemaal leeg. We kunnen beginnen.

Fingers crossed dat het soepel gaat verlopen. Door de verhalen om me heen ben ik zo angstig geworden. Met name de term 'meer werk' geeft me nachtmerries. In geen jaren heb ik zo'n laag saldo op mijn rekening gehad, dus echt, meer werk kunnen we niet hebben!!

Ik zal jullie op de hoogte houden de komende weken.

Max is iig ontheemd, door de week slaapt hij in het bed van Alfred, in het weekend bij Bram (eigen keuze, liever dan bij Joos). Zijn speelgoed zit in dozen in de garage en zijn kamer ziet er niet uit, kaal en zonder ziel. Het zal niet makkelijk zijn voor hem de komende weken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten