vrijdag 11 september 2009

Bram is een puber!!
Bij de metabolen arts werd de discussie over zijn kleine genitaliën bij opening van zijn luier in 1x van tafel geveegd, is dat misverstand ook weer rechtgezet. Meneer is in de pubertijd en wie naar de foto kijkt ziet dat in 1 oogopslag ;o)

Anekdote:

Komen we bij de metabolen arts . Moeten even wachten want het spreekuur loopt uit. Steeds komt er een vrouw de wachtkamer in, kijkt rond en loopt weer weg. Het is duidelijk dat ze bij het ziekenhuis hoort en niet bij de wachtende….

Ik meld me nogmaals bij de balie: Hoelang denkt u dat het nog gaat duren….” Ze gaat even kijken en ja hoor, de vrouw komt weer terug, kijkt wat voorzichtig rond en zegt zacht Bram Alvares Vega???
Dat zijn wij en we lopen mee…. Ze moet grinniken, verteld dat ze opzoek was naar een ander soort familie. Ik vertel dat deze familie zich al sinds de Spaanse inquisitie zich in Nederland gevestigd heeft…….. Het gesprek volgt en daarna een onderzoek op de tafel. Ik kleed Bram uit, zegt ze:’Ik kan wel zien van wie hij zijn mooie bruine benen heeft, zijn vader…..

De Spaanse Inquisitie was in 14 – zoveel mevrouw!!!! Zijn vader heeft de witste benen van ons allemaal!


De bruine benen!


Jaaaa, het is waar, u ziet het goed, de rolstoel is klaaaaaaaar!!





Nu nog een bus, maar die zit er ook eindelijk aan te komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten