maandag 12 maart 2007

12 maart
Hi even op nieuw, anders is het net of Bram nog in het ziekenhuis is en dat is niet zo. Hij is lekker thuis in zijn eigen bedje.

Vannacht was een drama. Van 12 tot 10 de volgende morgen 23 hele dikke vette TC's ze werden steeds langer en dieper, met zo'n masker dat nog zeker 5 minuten na de aanval blijft hangen. Ken ik niet en vind ik heel naar om te zien. Hij was volledig uitgeteld, kon zijn ogen alleen nog maar tot spleetjes openen.

Ik heb contact gezocht met SEIN, maar het was niet duidelijk wie er dienst had, heb contact gezocht met DZ, die zouden bellen, maar om 10 uur vond ik het mooi geweest. We kijken het al dagen aan en Bram ging steeds verder achteruit. Het leek wel een lawine. Ik wilde koste wat kost van de diazepam afblijven, dus heb naar de mogadon gegrepen. Heb hem de start dosering van de vorige keer gegeven, 2,5 mg.

En.................. hij is zo blij, niet overdreven zoals bij de diazepam, maar gewoon blij, wat wiebelig en onvast, maar heeft vanmiddag genoten van het weer en lekker buiten op de mat zitten spelen of er niets aan de hand is.De KA belde om 1/2 2 (terwijl mijn vraag over ketoacidose ging wat voel ik me serieus genomen) en vindt het niet goed dat ik steeds zelfstandig beslissingen neem. Tja wat wil je, doe dan ook eens iets............

Laten we hopen op een zelfde soort wondertje als de eerste keer dat we mogadon hebben gebruikt, dan kunnen we met een week weer afbouwen en zijn zijn keto waarden stabiel. Of het zo werkt moeten we nog zien en waarom het zo zou werken heb ik ook geen idee van, maar nu is het even rustig.

Ik zou vanmiddag terug gebeld worden over de bloed in de urine, maar ik zit nog te wachten, is toch fijn, je voelt je zo gesteund......NOT

Wordt dus vervolgd, maar hopelijk voor nu een goede nachtrust!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten