zaterdag 11 augustus 2012

Toegang Kröller-Müller Museum1 kind boven de 12 jaar met bus: € 22,40

Kröller-Müller Museum
Het ‘uit huis’ is inmiddels geschied, zelfs officieel met uitschrijving van huidig woonadres en inschrijving in Apeldoorn.

Haleluja, wat een gedoe. 

Voorbeeld: 15 augustus moet ik wederom een formulier hebben ingeleverd. Ik denk inmiddels mijn 28ste formulier sinds mei 2012. Dit keer is het er eentje van de SVB, in verband met kinderbijslag. Bram, 13 jaar, woont niet langer meer thuis en dus moet er gecontroleerd worden of er nog steeds recht op kinderbijslag bestaat.

Behalve dat ik moet aangeven welke studie hij is gaan doen (hbo- of universitair onderwijs), moet ik ook specificeren welke onderhoudskosten wij hebben.

Bijvoorbeeld: woont uw kind buiten Nederland? Ouderbijdrage school? Schoolboeken/benodigdheden? Hoe vaak bezoekt u uw kind en wat kost dat dan per bezoek, per kwartaal? Hoe vaak haalt en brengt u uw kind en hoe? Wat zijn dan de kosten van kost en inwoning tijdens het verblijf van uw kind bij u thuis per dag? Hoeveel dagen per jaar verblijft uw kind thuis en wat kost dat dan per kwartaal? Hoeveel geeft uw kind uit aan geschenken, krijgt hij of zij ook zakgeld en hoeveel vakantie heeft uw kind per maand of kwartaal? Kleding, sport, contributie, kapper en toiletartikelen, niet vergoede ziektekosten en anders, namelijk……………. per maand, kwartaal, jaar? Verdient uw kind meer dan 266 euro per maand? Wij kunnen u vragen om bewijsstukken van de kosten. Bewaar alle rekeningen en bankafschriften van de kosten die u heeft gemaakt!

Ik kan u verzekeren dat Bram een duur kind is, zelfs al heeft hij dit seizoen geen nieuwe hockeyschoenen nodig en past hij wederom niet in dit formulier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten