dinsdag 15 december 2009

morgen is Bram jarig!


Morgen is Bram jarig. Al een aantal dagen kan ik mijn draai niet vinden.
Bram wordt alweer 11!
Mijn grote, hele kleine, lieve puber.
Hij ligt te dollen in zijn bed, wil helemaal niet slapen gaan. Hij bezoekt alle hoeken van zijn hele grote bed in zijn grote nieuwe kamer, met zijn nieuwe bellebuis.
Als ik nu zou moeten wedden, ben ik bang dat hij morgen zoals ieder jaar een hoopje weinig zal zijn, veel te moe, teveel epi en niet helemaal erbij.
Maar misschien heb ik helemaal ongelijk, de laatste tijd heb ik het wel vaker mis, dus ik laat het en stap in de dag zoals ie komt. Net klaar met onze kerstboom, slingers opgehangen en open voor alle gezelligheid en feestelijkheid van deze maand.
Morgen gaan Josephine, Max en ik naar het Lantaarntje om samen met Bram zijn verjaardag daar te vieren, te zingen en te tracteren. Verder is het een beetje een drukke dag, dus zaterdag doen we taart. Wie zin heeft is van harte welkom!
.....Gefeliciflaapstaart Bram.....

1 opmerking:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd met Brams verjaardag. Fijn dat hij er toch echt goed bij bleek te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen