dinsdag 3 november 2009

ze zijn er weer........BOUWVAKKERS!!!

Het was zo stil de afgelopen week.

Overal kreeg ik de vraag hoe het was met de verbouwing, of ik tevreden ben, schiet het lekker op en wanneer is het klaar ??

Ehh... met de verbouwing...., goed, opschieten, tja wat heet, 't is maar wat je verwachtingen zijn......, wanneer het klaar is........, weet ik veel, OOIT!!

Ik ben heel rustig, maar door al deze goed bedoelde vragen wordt ik toch wat gestressed, heeft geen zin, maar het gebeurd toch.

Ja sneller is natuurlijk fijner, maar het is nou eenmaal niet zo en ik heb ook geen zin in drammen. De sfeer is zo goed en dat wil ik graag houden zo!

Dus, het antwoord is: het is klaar als het klaar is!

Vrijdag kreeg ik te horen dat als ik wilde witten ik dat het beste dit weekend kon doen, wat een 'K' klus, maar hij is gedaan, het lakwerk komt later wel. Nu worden vandaag de tegels gezet, de kasten terug gebouwd en het kozijn tussen hok en badkamer gemaakt voor de broodnodige lichtinval en zo bouwen we rustig verder......

Wordt dus vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten