zaterdag 30 juni 2007

De spoed kan weg!Om 4 uur heb ik Bram op laten nemen. Hij spuugde zelfs zonder dat hij wat kreeg. Na 24 uur niets binnen houden vond ik het genoeg.

KA io prikte een infuus fout en Bram spuugde hem onder de groene ellende. Toen nam de KA het gelukkig over. Bram krijgt zout en kalium, dat was laag.

Toen ik weg ging vanavond, sliep Bram (hij slaapt of spuugt) en zag ik twee regenboogschermen van MF open staan. Eindelijk zijn ze begonnen met lezen. Heb het zo vaak gezegd, altijd, zal ik eens doen, maar tot nu toe niet dus....

Maar nu een weekend lang!

Heb net gebeld en inderdaad, toch interessant die info………

Hopelijk knapt Bram snel op, wij hebben geen handoek meer die schoon is Arme Alfred, bergen wasgoed heeft hij te verwerken........

Maar, ik mag niets doen van hem en hij doet echt heel erg zijn best, alleen Bram heeft natuurlijk weer een bijzondere timing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten