zondag 28 november 2021

#NEAM2021 - 28- Hoop geregel

#NEAM2021 - 28- Hoop geregel
Tussen de bedrijven door heb ik wederom telkens de GGD Oost gebeld. Ik kwam er maar 2 keer na heel lang wachten door. De eerste keer bleek ik een verkeerd pad gekozen te hebben. Ik moest niet het pad van de zorgverlener hebben, maar die van een patiënt kiezen, dus ik belde nog een keer, maar toen werd ik na heel lang in de wacht staan opgehangen 🤷‍♀️. Morgen de huisarts bellen, hopelijk kan hij helpen.
Behalve dat Bram goed ziek is en dat zorgen geeft, zijn er de regeldingen die daar bovenop komen. Ik moet de bus naar de dagbesteding voor morgen afbellen, maar op zondag is dat haast niet te doen. Ik zou Joos helpen met haar huiswerk, maar probeer tussentijds te bellen, weer niet 100% mijn aandacht. Ik zou maandag werken in Utrecht en een afspraak hebben in Nieuwegein, maar die moet ik ook beiden afzeggen want Bram kan niet naar de dagbesteding en kan natuurlijk niet alleen thuis blijven. Gelukkig was onze bijdrage voor 'Volwaardigleven' al afgelast, maar het voelt erg opgesloten.
Bram hoest en proest en doet kleine slaapjes als een oude man. We moeten extra alert zijn dat hij zich niet verslikt. Sondevoeding is dan een uitkomst. Maar 3 keer eten is dan niet handig ivm al het vocht dat bij de voeding moet, dus dat moeten we over de dag verdelen. Ik merk dat ik doordat hij de laatste tijd zo goed eet even zoeken moet naar alle spullen en het ritme. Met die nieuwe paarse spuiten geeft het altijd zo'n smeerboel. Hopeloze uitvinding, daar blijf ik bij. Vaporub wordt niet gewaardeerd maar doet wel zijn werk. Ik probeerde neusdruppels te kopen, maar die waren helaas al overal uitverkocht. Zo sneu want Bram snapt helemaal niets van het niet door zijn neus kunnen ademen. We kunnen het hem ook niet uitleggen en met het geheugen van een goudvis (1x de kom rond en het begint allemaal weer opnieuw) loopt hij steeds opnieuw tegen het zelfde probleem aan.
Gelukkig zijn de hoeveelheid aanvallen, niet veel meer dan anders. We duimen dat het zo blijft. 🤞

Geen opmerkingen:

Een reactie posten