donderdag 22 november 2018

#NEAM18 - 22 Wij zien je Wel en Stallwarning systemen



Vandaag was er een vervolg op een eerdere bijeenkomst met professionals in de ondersteuning van mensen met ZEVMB en hun gezin in de breedste zin van het woord. Van artsen tot zorgverleners op dagbesteding, van directeuren van zorginstellingen tot zorgkantoor en CIZ. Het was in een prachtige kerk in Utrecht. De akoestiek was wat ingewikkeld, maar de verhalen die werden gedeeld waren wederom weer inspirerend. Zoals ook minister de Jonge en Ton Heerts melden, we zijn goed bezig met ons bijzondere project.




Ik moest wat eerder vertrekken omdat Max vandaag zijn presentatie had van zijn profielwerkstuk. Het was een kleine race tegen de klok, maar gelukkig was ik er precies op tijd. Josephine hoefde ook niet op te passen op Bram want Daan kon er tegen de verwachting in toch eerder zijn om de zorg voor Bram over te nemen en zo viel alles op zijn plek. 

Max gaf een mooie presentatie en kwam goed uit zijn woorden. We zijn heel benieuwd wat zijn finale cijfer zal zijn. Ik had jullie gevraagd wat jullie onder een filmpje van het zweefvliegen zouden zetten. Er kwamen prachtige suggesties binnen, maar velen stalen de show en aangezien het Max was die de show moest stelen is het een iets rustiger nummer geworden van Utah. Kijk en luister maar... Je ziet steeds eerst de buitenkant en vervolgens hoe dat vanuit binnen is dmv go-pro's. Het is wel echt super tof!



En wie lag er al heerlijk gewassen en gestreken in zijn bedje toen ik thuis kwam? Bram natuurlijk. Ik geloof dat ik de enige was die echt gestressed was dat iets niet zou lukken of aansluiten vandaag. Maar daar ben ik ook moeder voor, toch?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten