zondag 18 november 2018

#NEAM18 - 18. Epi sucks big time


Zou het in de lucht zitten? Veel kinderen ziek en of epileptisch. Hier ook een kind met veel epilepsie en er wordt gezucht en gesteund. Of het is omdat hij tegen een verkoudheid aanhangt of dat het echt alleen maar epilepsie is weet ik niet, maar het leven van Bram kruipt voorbij. Voor het eerst in tijden toch maar diazepam gegeven, maar ook daar reageert hij (nog) niet op. Straks nog een dosis en dan hopen dat hij er uit floept.

Ik was heel blij dat ik de deur achter me dicht kon trekken om naar een high tea te gaan van een vriendinnetje dat 50 is geworden. Allemaal mensen uit mijn studenten tijd waarvan ik er velen in zeker 20 jaar niet had gezien. Ik heb genoten. Zo leuk om al die bekende koppen te zien en verhalen te horen.

Thuis gekomen stond het eten klaar en heb ik met Max naar zijn presentatie van zijn profielwerkstuk gekeken, donderdag is het zover en moet hij presenteren. Ik deel hier vast een mini stukje van het afrondende filmpje met jullie, als voorproefje. Ik vind het zo vet en beangstigend tegelijk šŸ˜±. De gedachte dat mijn eigen 'Maxje' daar rondtolt ......

Als je een tip hebt voor goede opzwepende muziek om er onder te zetten, we houden ons aanbevolen. Het filmpje is net geen 2 minuten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten