dinsdag 15 november 2016

#Dareto2016 -Day15


Inmiddels hebben we heel wat apparaten in huis voor Bram. Een aantal zijn heel vernuftig. Zijn plafondlift, hoog/laag bed én bad, een prachtige fiets, maar zelfs aangepast bestek!
Favoriet op dit moment is echter met stip de Tobii oogbesturingscomputer. Niet alleen omdat hij nieuw is, maar vooral omdat er met het apparaat ook hoop ons huis in is gekomen. Het blijft spannend wat Bram gaat doen, maar dat hij er 'iets' mee kan, lijkt hij ons nu al te vertellen.
Vandaag heb ik mijn tweede les gehad in Tobii pagina's maken. Ik heb geleerd pagina's te koppelen aan youtube filmpjes!
Tja en toen ontstond de discussie wat Bram leuk zou vinden om naar te kijken. Max wist te vertellen dat het geen Buurman&Buurman moest zijn, dat vindt hij stom en kwam aanzetten met GTA filmpjes van een aantal vloggers. Joos vond Sesamstraat niets, zij heeft het nooit leuk gevonden, dus waarom zou je daar Bram nu nog eens op zijn 17e mee lastig vallen. Ik heb maar niet in de groep gegooid dat ik ze zelf eigenlijk best leuk vind...
Zo gebeurde het dat ik de hele avond you tube filmpjes heb gekeken op de bank, naast mijn youtube kijkende kinderen, op de bank. Zij met hun youtubers en/of vloggers, ik op zoek naar de aller leukste filmpjes voor Bram.
Ik heb ze gevonden en ze zijn gekeurd, Bram was dol enthousiast:https://youtu.be/g_IlJJQGz6A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten