woensdag 23 november 2016

#Dareto2016- Day 22


Dag22 was zo'n dag waar ik er niet teveel van wil hebben! 

Eerste task in de ochtend is broodtrommels maken, drie stuks. Joos moest om half 8 weg, Bram om kwart voor 8 op de bus en wij vervolgens ook direct om op tijd te komen voor een oudergesprek op Max zijn school. 

Honden, boodschappen en een berg telefoontjes over paarse krokodillen. Ik deed mijn best, maar het lukte me niet om te dansen...

We waren uitgenodigd om aan het einde van de dag naar de PAN te gaan, maar in de huidige setting kon ik niet helemaal bedenken hoe, dus Alfred ging, maar niet met mij!

Aan mij de schone taak om de rest te organiseren. Bram komt om half 5 uit de dagbesteding, Joos was om 4 uur vrij en zonder fiets en Max is om 5 uur uit, maar in Apeldoorn! Er zat dus niets anders op dan Bram op te halen in Deventer, Joos in Zutphen en Max in Apeldoorn.. Daarna eten, opruimen en aanmoedigen om huiswerk te maken en op tijd naar bed. Toen moest Bram nog.

Hij lag er net 20 minuten in toen Alfred thuis kwam. Natuurlijk wilde ik weten wat hij had gezien en voordat we het wisten was het al half 1, tja dat was toch echt bedtijd...vandaar de vertraging!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten