vrijdag 5 april 2013

...eerst zien dan pas geloven!

De Dames.....


Otwin en Aline


De foto's heb ik geleend van PerSaldo

Een paar weken geleden (11 maart) waren wij op bezoek bij Per Saldo. Niet een club waar ik mij in de loop der jaren door gesteund heb gevoeld. Sterker nog, ik ben zelfs nog al gepikeerd dat VWS vooral samen met Per Saldo beleid maakt en toetst en zij, zo bleek ook weer tijdens dit gesprek ons als doelgroep niet eens in de 'picture' hebben. Toch ging ik er met een open mind naar toe en was benieuwd naar wat Otwin van Dijk (PvdA) te vertellen had.

Nu lees ik vanavond in het blad van Per Saldo:
"Aansluitend op het werkbezoek sprak Otwin, samen met Aline Sears van Per Saldo, met drie moeders, die er blij mee waren dat ze hun zorgen konden delen, en naar huis gingen in de overtuiging dat Otwin en Per Saldo ook  voor hun belangen strijden. "quote uit het blad Eigenwijs april 2013

Ja, het was best een leuk gesprek, ik heb zelfs even gelachen en iedereen was bijzonder aardig! Maar eigenlijk was het diep triest en om eens flink in huilen uit te barsten. Het kwam er op neer dat men eigenlijk helemaal geen kennis heeft van onze doelgroep en alle problemen waar wij door alle bureaucratie en gebrek aan inzicht tegen aan lopen. 

Het verbaasd mij hogelijk dat ik tot twee keer toe (in een blogje op de site van Per Saldo en in bovenstaand blad) moet lezen dat ik blijkbaar in dat gesprek overtuigd ben dat mijn belangen goed behartigd worden???

Wat is dit voor conclusie???? Sorry, maar overtuigd is het allerlaatste wat ik ben........ eerst zien, dan pas geloven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten