zondag 29 mei 2011

foto's

Bram is een mooi jongetje, iets wat door velen bevestigd wordt. Zelfs nu, als puber, ondanks de wat grovere gelaatstrekken, blijft het een mooi mannetje.
Maar er lekker uitzien en fotogeniek zijn zijn twee totaal verschillende dingen. Het is niet makkelijk een leuke foto van Bram te maken. Ten minste, de foto's die ik heb zijn vaak anders dan ik hem zie, of hij trekt één van zijn vele rare bekken. Soms kan hij er best slim uitzien, soms, echt in het geheel niet!!


 en een echte Bram - lach, zeldzaam, heerlijk, maar fotogeniek is anders!

Van de week vroeg iemand mij een foto van Bram te sturen. Prima! was mijn reactie. Maar tot mijn schrik had ik een berg mooie foto's van een jongere Bram, wel wat foto's van de 12 jarige Bram, maar niets wat ik echt geschikt vond. Dus aan de slag. Joosje en Max hebben me geholpen. Wij vinden hem wel gelukt, jullie?

2 opmerkingen:

  1. Maar waar zijn nou die lelijke foto's??? Ik blijf hem mooi vinden hoor, weet nog een mooie iets oudere dame voor hem.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ......helaas voor die dame, maar Bram heeft zelf al een mooie iets oudere-:) dame gevonden. Morgen hebben ze een afspraakje en gaan ze weer gezellig samen op pad!

    Groetjes,

    Kikkerkasteel

    BeantwoordenVerwijderen