vrijdag 4 maart 2011

Meet the doggies, Wynton & Beady!

Toen ik deze foto kreeg vandaag, bedacht ik mij opeens dat ik onze honden nooit heb geintroduceerd. Met enige regelmaat hadden wij logees van Stichting basset in nood. Stuk voor stuk schatten, maar net als Katrien, enorme haarballen. Bram en mijn huis zaten altijd onder. Niet erg voor even, maar voor de langere termijn niet verenigbaar met Bram's leven op de grond.

Tot Beady en Wynton kwamen. Zij hebben een pluk vacht, dus dat gaat een stuk beter. Beady kwam niet helemaal zonder gebreken, maar gelukkig gaat ook dat steeds beter met een pilletje. Nu haar manke poot nog en dan kan deze dame ook weer voor de volle 100% genieten.

Met name de kids zijn stuk voor stuk en elk op hun eigen manier heel gelukkig met het stel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten