woensdag 25 april 2007

Ik heb gisteren eindelijk Geerts gesproken. Zij heeft contact gezocht met Willems v/h Radboudt om te overleggen of hij soep kon maken van Bram zijn keto-waarden. Vond ik een positief bericht. Helaas vindt M. Willems ketose, ongeacht welke hoogte tenzij boven de 6 en glucose eigenlijk niet belangrijk. Het dieet werkt wel of werkt niet en het fine-tunen zit hem in het al dan niet in ketose komen...............

Retourtje engeland in november lijkt me.

Ik heb aangegeven dat ik begrijp dat we in nederland niet verder komen met het dieet, maar dat ik mijn licht op zal blijven steken in het buitenland en bij ervaringsdeskundigen. Dat vond ze heel reëel en de plannen zijn nog altijd om ook naar engeland te gaan

Het lijkt haar zeker zinvol de NVS (VNS) te proberen. Er is alleen geen enkele voorspelling te doen over de werkzaamheid bij Bram gezien zijn resistentie. Maar dat is duidelijk dus het blijft voor ons het proberen waard......

Bram gaat eerst op vakantie naar Tsjechië met Famke en Rochus en dan gaan we de mogadon er weer af slopen. De suf/dufheid van Bram en toch veel aanvallen geven aan dat hij het middel niet goed verdraagt. Het is een benzo, dus heel voorzichtig. Als wij het te spannend vinden (blauw worden en TC op TC, mag hij opgenomen worden met dieet. Zij zullen meewerken aan het maken van de menuutjes als ik het simpel maak en deels invries. We zullen zien of het nodig is.

Met het dieet gaan we gestaag verder. Iedere keer weer aanpassen etc. De laatste Kcal verhoging (helaas gelijktijdig met verwijderen van alle supplementen) en koken met onverzadigd/verzadigd 50/50 % (veel te veel veranderingen, maar het roer moest gewoon om) hebben ons 1 weliswaar slappe, maar vrolijke en aanzienlijk minder aanvallen dag opgeleverd en een ketose van 5,8 en een glucose 4,4. Te hoog voor beiden, maar een duidelijk betere verhouding onderling! 1 dag gewonnen, many to go.........

(sorry was een stukje keto-babbel)

We gaan het zien, na de Mei vakantie een afspraak in de polikliniek en dan horen hoe en wat met de NVS!

Was het weer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten