woensdag 20 april 2011

Logeren waarderen....

Zo heet het onderzoek naar logeer mogelijkheden in Nederland voor kinderen die meer hulp en toezicht nodig hebben dan een gemiddeld kind.

Voor MCG kinderen als Bram, kan ik niet anders dan de Glind van harte aanbevelen!

Hij is vrolijk en allert, spendeert grote delen van de dag buiten, gaat wandelen, slaapt goed en wordt telkens vol liefde ontvangen!

Het is wennen, maar ik moet ook toegeven dat we er wel aan kunnen wennen!

Bram is net weggebracht, ik heb mijn te hectische en enthousiaste programma van deze morgen achter me liggen en sta mezelf toe om heel even met een boek in de zon te liggen, tja als gezegd, hier kan ik best aan wennen!

En zo is iets waar ik enorm tegenop heb gezien toch ontzettend meegevallen. De hectiek rond het halen en brengen is een kwestie van wennen, dus tijd. Nu maar hopen en duimen dat het CIZ, CVZ en Zorgkantoor op een lijn kunnen komen en ons deze oplossing in de zorg voor Bram blijven gunnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten