woensdag 16 december 2009

Het was een gezellige, maar o zo drukke dag.
's Ochtends zingen en cadeautjes, daarna allemaal in de kleren en naar school.
Ik moest naar mijn cursus en daar heb ik op koekjes getracteerd.
12 uur kids van school en naar de lekkerste bakker in de regio, in Laren. Daar hebben we allemaal taartjes, sausijzenbroodjes ed uitgezocht en nog even een paar laarzen voor Max bij de Welkoop.
Gauw naar huis en de tractatie van Bram ingepakt voor school en gauw weer weg anders zouden we te laat bij 't Lantaarntje aankomen. Er waren maar weinig kindjes, maar we hebben gezongen en met allemaal instrumenten muziek (lawaai) gemaakt.
Dat was het moment dat Bram met een grote grijns uit zijn roes stapte en rond keek. Lekker taart gegeten en de tractatie rondgedeeld. Joos en Max vonden het helemaal leuk, lief hoor.
Max en Joos kunnen van van alles bang zijn, maar op het Lantaarntje hebben ze het altijd prima naar hun zin en schrikken ze nooit ergens van.
Bram is met ons terug gegaan. Max was wat verdrietig. Bram wordt nooit groter, alleen zijn lijf. Verder wordt hij alleen maar kleiner. Ik mis een grote broer mam, dat vindt ik heeeeeeel jammer.
Tja jongen, ik ook........
Thuis is Bram gaan wandelen met Lina, Joos naar de ballet. Na de ballet kwam er een vriendinnetje mee en onderweg naar huis hebben we bedacht dat we pannenkoeken gingen eten.
Om 6 uur was het tijd voor de kerst in op de Vullerschool en heeft Lina Bram heerlijk in bad gedaan.
Al met al een volle, drukke en gezellige dag. Ik ben benieuwd hoe het volgend jaar zal zijn.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten