maandag 10 december 2007

Ik vind het hier erg moeilijk in maastricht. De IC is meestal uitgestorven, maar nu niet, het is hel op aarde. Het verdriet hier gaat me door merg en been.Maar ik heb ook met Bram te doen, hij is in geen tijden zo gezellig geweest echt helemaal blij en helder op de dormicum, je zou haast een pomp implanteren ipv de NVS. Maar er wordt telkens gevraagd of hij wat stiller kan zijn door de omringende ouders. Of hij niet zo wil rammelen. Hij mag niet uit zijn bed, dan gaan de monitoren flippen en er flippen er al zoveel echt met reden.Als ik even ga 'bellen' en kom terug, is zijn muziekje, dat heel zacht staat uit, zijn lampje uit, etc. Hij kan het ook niet helpen, zit daar ook maar in dat bed naar de zelfde muren te staren....Ik vraag steeds of hij niet naar medium care mag, maar onder geen beding, protocol . Hij wordt steeds slapper, slomer, suffer en pipser om de neus, arm jochie......Woensdag de operatie, dus nog 1 dag overleven......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten