woensdag 4 juli 2007

....de leeuw is los

Sinds het spugen, eigenlijk al tijdens het spugen, had Bram geen aanvallen meer. Sinds afgelopen vrijdag eigenlijk. En net als eerdere keren heb ik na 7 blije dagen een hysterisch, schizofreen, dol gedraaid kind hier. Binnen 5 minuten kan hij lachen, gillen, huilen, schreeuwen, draaien, wiebelen, gewoon weer totaal zijn kluts kwijt................

Uit ervaring weet ik dat dit bij volledig aanvalsvrij hoort. Wij verklaren het maar als de confrontatie met de heldere wereld. De laatste keer duurde dat 2-3 maanden, we werden er gek van, begrepen er geen zier van, etc.

Nu weet ik dat het een voorbode van een hele goeie tijd kan zijn, maar slopend is het wel..........

Zou het werkelijk een voorbode zijn, dan is dat wel heel erg raar.

Na het spugen ben ik gestart met 1300 Kcal (de oude hoeveelheid), 3,5:1 en 23 eiwitten. Zijn waarden heb ik al een tijdje niet geprikt, hij heeft geen aanvallen en had al zo veel prikken in het ziekenhuis........

Ik zet me maar schrap, hoop op het beste en we zien wel verder!?

groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten